Všeobecné obchodní podmínky zubní ordinace

1. Úvodní ustanovení

  • Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují podmínky poskytování služeb zubní ordinace Dental Suite Karlín (Dejvice dent s.r.o.), se sídlem Lyčkovo náměstí 472/8, IČ: 04125126, zapsané v Obchodním rejstríku pod spisovou značkou C 242560, u Městského soudu v Praze (dále jen „Poskytovatel“).
  • VOP jsou závazné pro všechny pacienty (dále jen „Pacient“) využívající služby Poskytovatele, zejména při online objednání služeb prostřednictvím webových stránek nebo jiných online rezervačních systémů.

2. Objednání služeb a záloha

  • Pacient může služby Poskytovatele objednat osobně, telefonicky nebo prostřednictvím online rezervačního systému.
  • Při objednání dentální hygieny online je Pacient povinen uhradit zálohu ve výši 900 Kč.
  • Záloha je splatná výhradně prostřednictvím platební brány při online objednání.
  • Rezervace termínu je závazná až po úspěšném provedení platby přes platební bránu.

3. Přeložení nebo zrušení termínu

  • Pacient má právo přeložit nebo zrušit svůj termín bez ztráty zálohy, pokud tak učiní nejméně 24 hodin před plánovaným začátkem zákroku.
    • V takovém případě je záloha převedena na nový termín nebo vrácena na účet Pacienta, pokud o to požádá.
  • Pokud Pacient zruší termín méně než 24 hodin před plánovaným začátkem, nebo se bez omluvy nedostaví, záloha propadá ve prospěch Poskytovatele jako náhrada za nevyužitý termín.
  • Oznámení o zrušení nebo přeložení termínu musí být učiněno:
    • telefonicky na čísle 774 541 475, nebo
    • e-mailem na adresu dentalsuitekarlin@gmail.com, případně prostřednictvím rezervačního systému (pokud to umožňuje).

4. Cena a platba

  • Ceny služeb jsou uvedeny v platném ceníku Poskytovatele, který je k dispozici na webových stránkách a v prostorách ordinace.
  • Doplatek ceny služby po odečtení zálohy je splatný po provedení zákroku, a to hotově nebo platební kartou v ordinaci.

5. Práva a povinnosti Pacienta

  • Pacient je povinen uvést pravdivé a úplné údaje potřebné pro poskytnutí služby.
  • Pacient je povinen dostavit se na zákrok ve sjednaný čas a v případě překážky informovat Poskytovatele bez zbytečného odkladu.

6. Práva a povinnosti Poskytovatele

  • Poskytovatel je povinen poskytnout službu v souladu s objednávkou a odbornými standardy.
  • Poskytovatel je oprávněn odmítnout poskytnutí služby, pokud Pacient nedodržuje tyto VOP, nehradí zálohy nebo opakovaně ruší termíny bez včasného oznámení.

7. Ochrana osobních údajů

  • Poskytovatel zpracovává osobní údaje Pacientů v souladu s právními předpisy, zejména nařízením GDPR a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.
  • Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v Zásadách zpracování osobních údajů dostupných na webových stránkách Poskytovatele.

8. Závěrečná ustanovení

  • Tyto VOP nabývají účinnosti dnem 1.8.2025.
  • Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto VOP kdykoli měnit. Aktuální znění je vždy dostupné na webových stránkách a v prostorách ordinace.