1. Úvodní ustanovení
- Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují podmínky poskytování služeb zubní ordinace Dental Suite Karlín (Dejvice dent s.r.o.), se sídlem Lyčkovo náměstí 472/8, IČ: 04125126, zapsané v Obchodním rejstríku pod spisovou značkou C 242560, u Městského soudu v Praze (dále jen „Poskytovatel“).
- VOP jsou závazné pro všechny pacienty (dále jen „Pacient“) využívající služby Poskytovatele, zejména při online objednání služeb prostřednictvím webových stránek nebo jiných online rezervačních systémů.
2. Objednání služeb a záloha
- Pacient může služby Poskytovatele objednat osobně, telefonicky nebo prostřednictvím online rezervačního systému.
- Při objednání dentální hygieny online je Pacient povinen uhradit zálohu ve výši 900 Kč.
- Záloha je splatná výhradně prostřednictvím platební brány při online objednání.
- Rezervace termínu je závazná až po úspěšném provedení platby přes platební bránu.
3. Přeložení nebo zrušení termínu
- Pacient má právo přeložit nebo zrušit svůj termín bez ztráty zálohy, pokud tak učiní nejméně 24 hodin před plánovaným začátkem zákroku.
- V takovém případě je záloha převedena na nový termín nebo vrácena na účet Pacienta, pokud o to požádá.
- Pokud Pacient zruší termín méně než 24 hodin před plánovaným začátkem, nebo se bez omluvy nedostaví, záloha propadá ve prospěch Poskytovatele jako náhrada za nevyužitý termín.
- Oznámení o zrušení nebo přeložení termínu musí být učiněno:
- telefonicky na čísle 774 541 475, nebo
- e-mailem na adresu dentalsuitekarlin@gmail.com, případně prostřednictvím rezervačního systému (pokud to umožňuje).
4. Cena a platba
- Ceny služeb jsou uvedeny v platném ceníku Poskytovatele, který je k dispozici na webových stránkách a v prostorách ordinace.
- Doplatek ceny služby po odečtení zálohy je splatný po provedení zákroku, a to hotově nebo platební kartou v ordinaci.
5. Práva a povinnosti Pacienta
- Pacient je povinen uvést pravdivé a úplné údaje potřebné pro poskytnutí služby.
- Pacient je povinen dostavit se na zákrok ve sjednaný čas a v případě překážky informovat Poskytovatele bez zbytečného odkladu.
6. Práva a povinnosti Poskytovatele
- Poskytovatel je povinen poskytnout službu v souladu s objednávkou a odbornými standardy.
- Poskytovatel je oprávněn odmítnout poskytnutí služby, pokud Pacient nedodržuje tyto VOP, nehradí zálohy nebo opakovaně ruší termíny bez včasného oznámení.
7. Ochrana osobních údajů
- Poskytovatel zpracovává osobní údaje Pacientů v souladu s právními předpisy, zejména nařízením GDPR a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.
- Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v Zásadách zpracování osobních údajů dostupných na webových stránkách Poskytovatele.
8. Závěrečná ustanovení
- Tyto VOP nabývají účinnosti dnem 1.8.2025.
- Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto VOP kdykoli měnit. Aktuální znění je vždy dostupné na webových stránkách a v prostorách ordinace.